ادای احترام معلمان نمونه به ابن‌سینای بزرگ

ادای احترام معلمان نمونه به ابن‌سینای بزرگ
در هفته گرامیداشت مقام معلم، معلمان نمونه استانی با حضور در آرامگاه شیخ‌الرئیس بوعلی‌سینا به مقام علمی این معلم بزرگ ادای احترام کردند.

 

 

 به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا؛ در این آیین که با مشارکت این بنیاد و اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان برگزار شد، برای نخستین‌بار معلمان نمونه پس از ادای احترام به شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس در گلزار شهدای همدان، با حضور در آرامگاه دانشمند شهید فلسفه و پزشکی ایران و جهان، یاد این معلم و آموزگار هزار ساله تاریخ و تمدن اسلام و ایران را گرامی داشتند.

 

رئیس روابط عمومی بنیاد بوعلی‌سینا در این زمینه گفت: ابن‌سینا معلم بزرگ انسانیت، علم و اخلاق است که در هزاره گذشته الگو و اسوه هزاران دانشمند متفکر و اندیشمند ایرانی و سایر نقاط جهان بوده است. شایسته بود در گرامیداشت مقام والای معلمان و جناب استاد شهید مرتضی مطهری، معلمان شهر ما در آیینی نمادین نسبت به ساحت مبارک این شخصیت عالیقدر ادای احترام کنند و با گرامیداشت تلاش‌های علمی و مجاهدت‌های فکری و اندیشگی این دانشمند جهانی ایران او را به عنوان نماد و الگوی همه معلمان و همه دانش‌آموزان و دانشجویان معرفی کنند.

 

توکل دارایی افزود: در این راستا برای نخستین‌بار با همکاری بنیاد بوعلی‌سینا و اداره کل آموزش‌وپرورش استان ادای احترام به آرامگاه جناب بوعلی‌سینا جزو برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته معلم قرار گرفت.

 

 

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۰۹
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۴۲۴
کد خبر : ۲۸۸

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید