روز همدان با ادای احترام به مقام بوعلی‌سینا تکریم می‌شود

روز همدان با ادای احترام به مقام بوعلی‌سینا تکریم می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: از برنامه‌های روز همدان، ادای احترام به مقام شامخ بوعلی‌سیناست که در ساعت هشت صبح اول شهریورماه انجام می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا، علیرضا ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به برگزاری پاسداشت روز بوعلی‌سینا و روز همدان اظهار کرد: 31 مرداد ماه مراسم تقدیر از چهره‌های ماندگار در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از ساعت 21 تا 23 در آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های روز نخست شهریور ماه ادای احترام به مقام شامخ بوعلی‌ سیناست که در ساعت هشت صبح این روز انجام می‌شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به مسابقه خانوادگی پازل نیز یادآور شد: نمایشگاه همین پازل‌ها نیز بعد از ظهر همین روز در باغ نظری همدان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز همدان با حضور عموم مردم نیز اظهار کرد: جنگ شادی نیز از ساعت 22 در آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

 

ایزدی در پایان سخنانش اضافه کرد: روز نخست شهریور ماه به عنوان روز همدان که پایتخت تاریخ و تمدن ایران است و بوعلی‌سینا دانشمند شهیر و حکیم هزاره‌ها همواره در اذهان مردم ایران جای دارد که امیدواریم بتوانیم برنامه‌های امسال را نیز در شأن این روز برگزار کنیم.

 

۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۳۶
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا |
تعداد بازدید : ۲,۰۶۱
کد خبر : ۲۰۶

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید