اهدای سپاس‌نامه بنیاد بوعلی‌سینا به 25 پزشک نمونه

اهدای سپاس‌نامه بنیاد بوعلی‌سینا به 25 پزشک نمونه
بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی‌سینا در سالروز تولد شیخ‌الرئیس، با اهدای سپاس‌نامه حکیم هزاره‌ها از پزشکان نمونه استان همدان تجلیل کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا، همزمان با زاد روز شیخ‌الرئیس بوعلی‌سینا، آیین بزرگداشتی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد که در این مراسم 25 نفر از پزشکان نمونه استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

توکل دارائی، رئیس روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا در این خصوص گفت: سپاس‌نامه حکیم هزاره‌ها با نام بنیاد بوعلی‌سینا و امضای ریاست این بنیاد، جناب آیت‌ا... محمدی به پزشکان برگزیده اهدا شد.

 

وی افزود: همچنین سپاس‌نامه حکیم هزاره‌ها به دکتر صفی‌آریان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، به پاس خدمات پزشکی در سمت ریاست این دانشگاه و خدمات بهداشتی و درمانی در استان اهدا شد.

 

دارائی ادامه داد: همچنین بنیاد بوعلی‌سینا از جناب دکتر نجفقلی حبیبی مصحح کتاب قانون به پاس زحمات شبانه‌روزی او در آماده‌سازی متن تصحیح شده کتاب اول قانون در طب برای چاپ اهدا نمود.

 

بنابراین گزارش، این آیین در باغ دانشگاه علوم پزشکی همدان در بلوار کولاب برگزار شد و سخنرانی‌هایی نیز در تجلیل از شیخ‌الرئیس بوعلی و گرامیداشت زادروز او و اهمیت نقش پزشکان در جامعه ایراد شد.

 

لوح سپاس

 

 

۴ شهریور ۱۳۹۱ ۱۲:۵۳
روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سین |
تعداد بازدید : ۲,۲۴۶
کد خبر : ۱۸۰

ارسال نظر


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم اینجا کلیک کنید.

همدان - بنای آرامگاه بوعلی‌سینا - ساختمان اداری بنیاد بوعلی‌سینا

 ۹۸۸۱۳۸۲۶۳۲۵۰+ -  ۹۸۸۱۳۸۲۷۵۰۶۲+

info@buali.ir

برای دریافت پیامک‌های بهداشتی در زمینه طب سینوی، کلمه طب را به شماره ۳۰۰۰۱۸۱۹ ارسال کنید